• Zwroty i reklamacje

Szanowni Klienci,

Dokładamy wszelkich starań żeby nasze produkty były najwyższej jakości i spełniały Twoje wymagania. Jeżeli jednak zdarzy się, że produkt nie spełnia Twoich oczekiwań, dajemy możliwość zwrotu towaru do 14 dni od momentu otrzymania przesyłki. W tym celu proszę o wypełnienie formularza zwrotu dostępnego w Regulaminie Sklepu (wraz z podaniem numerem paragonu lub faktury, podaniem numeru konta bankowego) i dołączenie go do zwracanego towaru.

ZWROTY:

Klient ponosi koszty zwracanego towaru.

Adres do zwrotów:

ul. Żeromskiego 6

Rzgów 95-030

Nie odbieramy przesyłek wysłanych do paczkomatów oraz przesyłek za pobraniem.

 

REKLAMACJE:

W przypadku stwierdzenia wady produktu proszę się z nami skontaktować droga e-mail na adres info@damulka.pl. Proszę o dokładne opisanie wykrytej wady.

Reklamowany towar wraz z dowodem zakupu należy odesłać na poniższy adres:

Adres do wysyłki reklamowanych produktów:

ul. Żeromskiego 6

Rzgów 95-030

Nie odbieramy przesyłek wysłanych do paczkomatów oraz przesyłek za pobraniem.


W przypaku pytań odnośnie zwrotów i reklamacji zapraszam do kontaktu:

e-mail: info@damulka.pl

 

Szczegółowe informacje na temat zwrotów i reklamacji znajdują się w Regulaminie Sklepu który jest dostępny na naszej stronie Damulka.pl.