-
Zwroty i reklamacje
Szanowni Klienci,
Dokładamy wszelkich starań żeby nasze produkty były najwyższej jakości i spełniały Twoje wymagania. Jeżeli jednak zdarzy się, że produkt nie spełnia Twoich oczekiwań, dajemy możliwość zwrotu towaru do 14 dni od momentu otrzymania przesyłki. W tym celu proszę o wypełnienie formularza zwrotu dostępnego w Regulaminie Sklepu (wraz z podaniem numerem paragonu lub faktury, podaniem numeru konta bankowego) i dołączenie go do zwracanego towaru.
ZWROTY:
Klient ponosi koszty zwracanego towaru.
Adres do zwrotów:
ul. Żeromskiego 6
Rzgów 95-030
Nie odbieramy przesyłek wysłanych do paczkomatów oraz przesyłek za pobraniem.
REKLAMACJE:
W przypadku stwierdzenia wady produktu proszę się z nami skontaktować droga e-mail na adres info@damulka.pl. Proszę o dokładne opisanie wykrytej wady.
Reklamowany towar wraz z dowodem zakupu należy odesłać na poniższy adres:
Adres do wysyłki reklamowanych produktów:
ul. Żeromskiego 6
Rzgów 95-030
Nie odbieramy przesyłek wysłanych do paczkomatów oraz przesyłek za pobraniem.
W przypaku pytań odnośnie zwrotów i reklamacji zapraszam do kontaktu:
e-mail: info@damulka.pl
Szczegółowe informacje na temat zwrotów i reklamacji znajdują się w Regulaminie Sklepu który jest dostępny na naszej stronie Damulka.pl.